Osobiście uważam, że reklama jest lustrem kultury. Każda
reklama ma swojego adresata, których możemy różnie dzielić np. jeśli chodzi o
używanie produktów. Są ci którzy są profesjonalistami i np. szukają najlepszego
komputera tudzież aparatu fotograficznego na rynku. W tym przypadku reklama ma
za zadanie przekonać klienta do wybrania ich produktu aniżeli produktu
konkurencji . Drugą grupą kupujących są zwykli ludzie którzy nie są w temacie
danego produktu. To właśnie dla takich konsumentów są puszczane reklamy w
telewizji. Produkt ma zachęcić i zainteresować. W takich reklamach łatwo
zobaczyć inspirację naszą kulturą. Szczególnie my Polacy lubimy się utożsamiać
z celebrytami , najlepiej to pokazuje kampania reklamowa Play , która jest oparta na reklamowaniu się
najróżnejszymi osobistościami. Przecież każdy chciałby mieć takie same rzeczy jak
piłkarze, piosenkarze, aktorzy itp. Ludzie lubią też mieć zaufanie do danego
produktu. Tego triku używają często producenci past do zębów, nieraz
zetknęliśmy się z charakterystycznym
•90% dentystów używa pasty
, albo jeśli chodzi o inne produkty: szampony ,kawy, jogurty itp.
* Udoskonalona formuła
* Z najlepszego mleka
* Jeszcze bardziej puszyste
* Naturalne
* 100% czegoś tam
Podsumowując, reklama jest
lustrem kultury, ponieważ to my jesteśmy używani do różnicowania produktów.
Każda reklama jest robiona pod oczekiwania konsumenta i to ona najlepiej go
pokazuje.
Komentarze
Prześlij komentarz